недеља, 11. октобар 2015.

DOBRODOSLI!

Drage duplice - mamice, kao i one koje to tek treba da postanu i cekaju sa nestrpljenjem taj dan kada ce prvi put ugledati svoju dugoocekivanu duplu radost, ja Vam svima zelim dobrodoslicu na moj blog o tome kako je biti mama blizanaca, sve duple radosti ali i poteskoce koje to zadovoljstvo sa sobom nosi. Od momenta zaceca, kroz trudnocu, preko porodjaja, odgoja...
Ucestvujte, dopunjujte svojim iskustvima, pomozite drugim mamama sa njihovim nedoumicama. Ovde cemo razmenjivati iskustva i druziti se.
Za pocetak, ja sam cetvorostruka mama koja je trecom trudnocom dobila blizance, decaka i devojcicu. Imala sam jako tesku trudnocu, kontrolisanu u bolnici, prevremeni porodjaj i 100 dana provedenih na Institutu za neonatologiju. Danas smo stari skoro 7 meseci, bezi ikakvih posledica, savrseni i nemirni. :)
Vise o svemu tome cu Vam pisati, a sve sto Vas zanima, mozete me pitati.
Zato smo tu, da se druzimo i dopunjujemo. :)
Uzivajte u blogu!

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.